Semester!

Hej på er.
Jag är en modern hund på campingtur, jag har mobilt bredband och bärbar dator så här kommer en rapport direkt från brottsplatsen.
Som ni ser på bilden fick jag packa min krokodil själv, precis som jag befarade, men den kom i alla fall med som jag hade tänkt. Sen har jag packat diverse pinnar och kottar och annat fint som jag hittat. Skräp säger de andra, skatter säger jag.


Vi bor på en campingplats på Frösön där allt lutar, mina tuggben rullar i väg om jag inte ser upp med var jag lägger dem, så det är säkrast att äta upp dem direkt. Annars är det rätt mysigt i solen
 Lite trist har jag haft när matte köpt skor och jag fått ligga i bilen, men men vi har även badat, gått  i skogen och gjort annat kul. En kväll kastade vi pinnar kors och tvärs, jag ville gärna bära bort dem men då fick jag skäll. Matte sa att jag bar bort fel pinnar och hjälpte gammelmatte och husse i stället för vårt lag.



I går morse hände nåt spännnde, Det kom en gubbe och ville att vi skulle prata i radio och berätta om vad vi gjorde på semestern. Jag skällde och pratade så mycket jag kunde men alla sa att jag skulle vara tyst. Överhuvudtaget har det varit mycket tjat om jag ska vara tyst, jag får inte alls skälla som jag vill, alla säger att jag stör då.
På fredag bär det i väg härifrån till min första utställning och det ska bli så spännande!
Sommarpussar från Frode

Tarro & Tikka

Härligt att ni har det bra på eran semester även om du måste vara tyst ;-)

Vi håller tummarna för dig på utställningen!!



Nospussar från oss

Molly

Snart ska jag också iväg med husvagnen, fast till Kalix och Piteå.

Gissa vad som hänt här hemma, vi har fått en ny lekkompis som flyttat till Långudden! Seide heter hon och är jättebusig. Hon är nästan lika stor som mig fast hon bara är 9 veckor.



Lycka till i helgen