Det var inte min dag!

Hej!
Nu är det en vecka sen jag var på utställning i Sundsvall och det är helt klart, det var inte min dag!
Vi klev upp tidigt och gjorde oss klara. Det pirrade lite i magen av spänning där jag stod utanför stugan innan vi skulle åka till utställningen, jag hade höga förväntningar på vad dagen hade att erbjuda. 
Och just då kom de..... de gulrandiga små jävlarna som anser att min nos är deras största fiende. Mitt mellan ögonen fick jag ett stick och strax var min nos lika stor som sist jag var i närkontakt med en geting. Hur kul är det att visa upp sig när man ser ut som en bullterrier (om man inte är en sån alltså). Till på köpet så var jag först ut på dan så jag hade fortfarande riktigt ont i nosen när domaren skulle kolla vad jag ätit till frukost , domare är överdrivet nyfikna tycker jag. Jag hade egentligen inte alls någon lust att vara med och det kanske syns på bilden. Sen fick jag papper på att jag behöver ringträning och att jag är lös både här och där och inga rosetter fick jag heller, jag säger det igen, det var inte min dag!