2010

Hej!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, känner mig lite orolig måste jag säga. Det verkar vara lite av tio små negerpojkar, här hemma. Vi har blivit färre nämligen, men mer om det senare.



Nu har det gått en månad sen det var jul. Dagen innan julafton var det någon som hämtade in en matta och la på golvet i vardagsrummet. Naturligtvis trodde jag att den var till mig, men jag fick inte ligga där länge innan jag blev bortkörd till förmån för ett träd i plast!! Människor är konstiga vill jag lova.

Sen har jag firat min födelsedag och jag ser visst ut som jag fått för mycket att dricka långt innan alla raketer började  flyga i luften. Jag gillar inte raketer direkt, de väsnas lite för mycket för min smak. Mamma tror att det är krig eller nåt för hon blir så konstig och bara skäller hela tiden.



Annars händer inte mycket här förrutom att min bästa vän, Misa, försvunnit. Hon har flyttat tror jag, och lär bo ihop med Mattis och Ville istället för mig. Det gör mig ledsen och upprörd. Jag skulle hellre ha kastat ut Helga, hon är ändå bara sur på mig, en kille i sina bästa år.



Sen har jag hört att matte ska plugga lite i Umeå i vår, visserligen bara på distans men hon ska visst lämna mig flera gånger. Jag gruvar mig för det, ensam med den övriga familjen som inte alls förstår mina behov av uppassning, uppmuntran och uppskattning. Jag kanske ska flytta jag med...
Carina Frohm

Hejsan!

Jag hittade din sida med alla dina fina röda spetsar. Jag har haft en superfin hane som heter Kolåsens Sting. Hans pappa var Tapion Peikko. Sting och dina hundar är väldigt lika till utseednet.

Tyvärr fick jag lova att låta Sting somna in den 23 december pga testikelcancer. Han skulle fylla 13 år i mars. Den mest underbara hunden jag kommer att få äran att lära känna.

Jag undrar om du kommer att ta någon valpkull i framtiden skulle kunna tänka dig att sälja även till en icke jägare?? I så fall får du görna höra av dig. till mig. MVH Carina