Hemma igen.

Nu är jag hemma igen efter en veckas semester i det rullande huset. Det var ganska skönt att komma hem och se att alla saker, som jag lämnat hemma var kvar. Jag började med att plocka upp allt som jag äger och sprida runt sakerna i huset, av bara farten fick jag med mig några prylar som jag inte äger också. Jag blev bland annat anklagad för fildelning medan jag höll på med det. Bara för att jag lånade husses fil och skiljde skaftet från själva filen, som var rätt hård och otrevlig att tugga på.
Jag har kollat på mina semesterbilder också, ser ni mitt dilemma? Bunden i en stock medans matte håller på att försvinna ut till storsjöodjuret, Ni kan inte ana hur jag skällde för att varna henne?


Kolla in nästa bild!
Min första egna rosett! Vad jag blev glad för den, Jag fick den av en gullig gubbe från mammas hemland, Norge. Han tyckte att jag var en stilig kille för min ålder. Jag är fortfarande som Karlsson på taket alltså; en lagom tjock man i mina bästa år. Det dröjer inte så länge innan jag ska tävla igen och då hoppas jag på fler fina rosetter som jag kan ha att tugga på.



Igår fick jag besök av en liten busig tjej som heter Seidi och är en Hälleforshund och bor hos mattes farmor och farfar. Det var rätt mycket fart på henne det var knappt jag klarade mig.
Vi hörs / Frode

Tarro & Tikka

Grattis till rosetten!! :-)



Nospuss