Sommarlov

Hej allihop!
Det har varit lite tyst från mitt håll nu ett tag och det beror på att jag har fått sommarlov. Jag har badat och åkt båt och fiskat och gått i skogen och och och....
Dessutom har jag varit på kollo hos Tilda. Matte jobbade och alla andra drog i väg till pappas hemland, Finland, och dit fick jag inte följa med, det var nåt svammel om rabiesblodprov som inte var taget. Jag har väl inte vattenskräck heller. Om någon har sett mig bada så borde de förstå att jag är helt fri från rabies. Sen kom alla hem och var malliga över sina rosetter och pokaler, sånt skräp! En riktig hund bryr sig väl inte om sånt.



Jag har en hemlighet. Jag har fått min första nummerlapp, till min första utställning med posten idag. Har jag tur kanske jag får en egen rosett, men berätta inte det för någon av mina vänner att jag sagt det, då tror de bara att jag är avundsjuk.

Tarro & Tikka

Hej Frode!

Trist att du inte fick följa med till Finland men hoppas du hade det skoj hos Tilda.

Vi har det bara fint och springer här ute på gården och busar varje dag.

Tarro har agilityträning 3 kvällar/vecka och det är så kul. Tikka ska få träna hon med när mattes rygg är bättre så hon kan fortsätta träna med Tarro och husse kan träna med Tikka :-)

Hösten närmar sig och vi längtar massor till jakten sätter igång!!

Vi ska gå nåt jaktprov också så det blir kul.



Ha det!



Nospussar från oss



Matte grattar till de övrigas fina resultat i Finland!!

Sandra

Din matte jobbar rätt så ofta, även nu!

Hoppas att du inte är alltför bråkig när jag är borta:)

Vi syns halv tio ikväll!

Puss på dig Frode!

/Sandra