Vi har tagit studenten...

Här har det varit studentparty, men tror ni att jag fick vara med? Inte då! Jag fick tillbringa nästan en hel dag i sällskap med Helga och det blir rätt trist för hon sover mest, pensionär som hon är.
Men en egen studentmössa fick jag i alla fall, fast jag inte har gått klart föris ens. Matte kom inte hem förrän klockan fem dagen efter så hon ville mest bara sova hela den dagen fast jag var pigg och utvilad och hade många ideer om roliga saker som jag ville göra. 
Frode

Tarro & Tikka

Hej Frode!

Vad trist att inte du fick vara med på studentparty!

Fin du var i mössan :-)



Jag har gått agilitykurs och det är jättekul !! Jag är snabb som en vessla sägs det! /Tarro



Jag har sovit på djursjukhus en natt för jag har blivit biten/stucken av något. Där fick jag ligga med dropp, fick smärtstillande och så tog de blod & leverprov på mig. Proverna var bra så det var ju skönt. På lördag när matte & husse hämtade mig blev jag så överlycklig och ville hem fort. Nu ska jag vara lugn i ca 2 veckor med endast koppelpromenader... stackars mig! Nospuss /Tikka