Utställning

Nu mina vänner är det gjort!
Jag har varit på min första hundutställning, inte säskilt stor visserligen, men det var kul i alla fall. Matte och jag sprang runt och sprätte med benen som vi aldrig gjort annat och om jag får säga det själv så är jag särskilt nöjd med min svansföring. Tror att jag fick till precis rätt böj på svansen och det kändes bra. Tanten som var domare var en riktigt trevlig person, jag tyckte bara att det var lite knöligt då hon skulle kolla vad jag ätit till frukost och om jag borstat tänderna efteråt. Mattes mun grävde hon inte i fast det kunde hon väl ha gjort i stället.
Nu dröjer det ett tag innan jag får va' med på nästa utställning, jag ska bara åka med och heja på mamma, Misa och de andra hundarna eftersom jag är för liten ännu, men vi syns i ringarna fram över, det lovar jag/ Frode