I full fart genom livet

Kolla den är bilden är den inte häftig, visserligen ser jag ut att var lite efter Misa men jag lovar att det är bilden som ljuger, jag är alltid först. Matte har i alla fall köpt ny kamera som kostar mer än jag kan räkna till och nu går hon runt och knäpper bilder nästan hela tiden.
 


För några veckor sedan var jag och matte till Umeå för att kolla på en skola som matte funderar på att gå, hon tänker bli jägmästare, tror hon. Jag fick visserligen mest sitta i bilen men jag har hört att det var en jättefin skola med egen hundgård till studenternas hundar. Fast jag tänker stanna hos Misa ändå, i alla fall i början, jag tycker att Umeå var så stort och bullrigt, men det fanns gott om lyktstolpar att kissa på.
Snart är det påsk och då ska jag åka skoter ändå upp till fjällen, det ska bli spännande för jag har inte varit där tidigare. Kanske jag får se Sulitjelmaglaciären och isgrottan om jag har tur. Lite fika vid elden lär det väl bli i alla fall och kanske en fisk på pimpel.
Glad påsk till alla önskar Frode
Ingela

Härligt fartig bild! Hoppas ni får en härlig påsk i fjällen. Här blir det skidutflykter om vädret är fint.