Mayday Mayday Mayday

Katastrof! Jag behöver hjälp!
Råttgänget version 2.0 är här. I uppgraderad och expanderad  form.
2011 års modell bestod av fyra röda enheter, 2012 års modell är svart och utökad till fem enheter.
Ännu så länge är de rätt beskedliga och stör mest via ljud men jag vet vad som kommer.
Snart nog svämmar de ut över hela huset och jag kommer inte att få en lugn stund.

Här ser ni två av de nya enheterna en liten och en ännu mindre, söta kanske nån tycker, men inte jag.



Tycker att Mikko skulle ta sitt ansvar och åtminstone acceptera delad vårdnad. Fyra veckor här med Ronja (medan de ligger stilla) och fyra veckor med Mikko (när de slutat ligga stilla). Blir bra!

Annars mår jag bra. Tror att min kondition snart är tillbaka efter sjukdomen. Vad som inte är tillbaka är pälsen, jag känner mig lite luggsliten och ser sån ut också. Det måste vara sviter efter att ha varit så mager och ätit så mycket medicin. Men med tiden blir jag nog lika vacker som vanligt, om inte nu detta med råttgänget 2.0 påverkar mig allt för mycket.

Vidare rapporter kommer/
Frode

Tarro m familj

Kul med småttingar :-) hoppas de inte härjar alltför hårt med dig när de börjar bli aktiva!

Vad skönt att du mår bra, hoppas att pälsen återfår sin forna glans snart också. Hälsningar från Tarro med familj