Hej!

Precis som Karlsson på taket så är jag en lagom tjock man i mina bästa år. Eller i mitt fall handlar det varken om tjock eller år säger de som vet. Jag är nämligen bara fyra och en halv månad och precis lagom säger matte.
Jag bor tillsammans med mamma som är ganska sträng tycker jag, pappa har jag bara sett på bild, han bor låååångt borta så honom får jag nog inte träffa heller. Sen finns det ett gäng sura tanter här hemma och så finns Misa! Hon är min bästa vän och så söt, fast hon inte har samma färg som vad jag har, men det struntar jag i. Jag tror faktiskt att jag är lite kär i henne.
None

Jag har massor av saker jag vill berätta om men det får bli senare för nu måste jag sova en stund och sen ska jag ut. Jag tror föresten att det snöar idag, jag som precis trodde att snön skulle försvinna och alla mina bästa tuggben är ute i hundgården, tänk om de försvinner.

Tarro & Tikka

Hej Frode!

Kul med en egen blogg :-) låter som ni har det toppen i Arjeplog.

Här i Överstbyn är det också bra, vi är ute och rejsar varje dag :-)

Vi har jättemycket vatten också, lilla bäcken här är en stor sjö och är ända framme vid våran tomt så vi har badat och haft kul :-)



Nospussar från Tarro & Tikka